Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).
In 24 ore casa ta de marcat poate fi funcționala dacă aveți SPV (spatiu privat virtual) activat pe firma dumneavoastră.
Pasul 1: Dosarul trebuie sa contina urmatoarele:
De la compania dumneavoastra:
-Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
-Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
-Copie dupa contractul de inchiriere al punctului de lucru unde va functiona casa de marcat;
-Copie dupa certificatul constatator si rezolutia O.R.C. privind infiintarea punctului de lucru, inclusiv
mentiunile;
-Copie dupa contractul de comodat, in cazul in care casa de marcat va functiona la sediu sau comert
ambulant;
-Copie dupa Actul Constitutiv prima si ultima pagina;
-Copie dupa BI/CI al administratorului;
-Stampila societatii nu este obligatorie.
De la noi:
-Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
-Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
-Copie dupa Certificatul de Garantie;
-Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
-Declaratie pe proprie raspundere (scrisa de administratorul societatii), conform careia casa de marcat se instaleaza la adresa sediului sau a punctului de lucru sau dupa caz, in regim de comert ambulant.
-Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.
Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului. Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti si judetul Ilfov se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Parter, Camera 1, Sector 2.
Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 3 zile lucratoare.
Pasul 2:
Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor trimise cu minim 2 zile in tabel excel sunt servicii oferite GRATUIT la punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat sau la adresa Soseaua Giurgiului nr.295 sector 4, atat pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov.
Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr. de telefon 0732.233.627 pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.
Pasul 3:
In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii, in caz contrat amenda este de 8000 lei.
Dosarul va contine:
-Declaratia de instalare in 4 exemplare;
-Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
-Cartea de interventii si Registrul Special;
-Copie dupa CUI;
-Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
-Copie dupa BI/CI al administratorului;
-Primul BON FISCAL si primul Raport Z.
Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru, trebuie sa mergeti pentru a aviza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul social firma, cu urmatoarele acte:
-Registrul special;
-Cartea de interventie vizata de Administratia Financiara a punctului de lucru;
-Copie a certificatului de la D.G.R.F.P.B.;
-Copie dupa CUI;
-Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);
-Copie dupa BI/CI al administratorului.